KARTU MES ESAME STIPRUS, VIENINGA KULTŪRA, VIENINGI ĮKŪRĖJAI

Pristatymo (Siuntimo) politika

Ši Pristatymo (Siuntimo) politika apibrėžia, kaip „Ikurejas“ vykdo prekių pristatymą, pristatymo terminus, kainas ir kitas su siuntimu susijusias sąlygas.

Pristatymo vieta

Šiuo metu prekes pristatome visame pasaulyje

Jeigu jūsų šalis nėra laikoma galimu pristatymo regionu, prašome susisiekti su mumis el. paštu info@ikurejas.lt prieš pateikiant užsakymą.

Užsakymo apdorojimo laikas

  • Visi užsakymai apdorojami per 1–3 darbo dienas nuo mokėjimo patvirtinimo.

  • Užsakymai neapdorojami savaitgaliais ir švenčių dienomis.

  • Didelio užimtumo laikotarpiais (akcijos, šventės) apdorojimo laikas gali pailgėti.

Pristatymo laikas

Numatomi pristatymo terminai:

  • LIETUVA 5-7d. |ANglija 5-7d. | Europa 5-7D.
    Likes pasaulis 14D.

Pristatymo terminai yra orientaciniai ir gali kisti dėl kurjerių darbo, muitinės patikrų ar kitų nuo mūsų nepriklausančių aplinkybių.

Pristatymo kaina

  • Pristatymo kaina apskaičiuojama atsiskaitymo (checkout) metu ir priklauso nuo:

    • pristatymo šalies

    • siuntos svorio ir dydžio

  • Tam tikrų akcijų metu gali būti taikomas nemokamas pristatymas.

Siuntų sekimas

Kai jūsų užsakymas bus išsiųstas, gausite el. laišką su:

  • siuntos sekimo numeriu

  • kurjerio pavadinimu

Naudodami šią informaciją galėsite stebėti savo siuntos būseną realiu laiku.

Muitai ir mokesčiai

  • Tarptautiniams užsakymams gali būti taikomi importo mokesčiai, muitai ar PVM, kuriuos nustato gavėjo šalies institucijos.

  • Šie mokesčiai nėra mūsų kontroliuojami ir juos privalo padengti pirkėjas.

Vėluojančios ar pamestos siuntos

  • Jei jūsų siunta vėluoja, pirmiausia patikrinkite sekimo informaciją.

  • Jei per 14 dienų nuo išsiuntimo siuntos negavote, susisiekite su mumis el. paštu info@ikurejas.lt

  • Mes neatsakome už vėlavimus, atsiradusius dėl kurjerių, muitinės ar kitų trečiųjų šalių veiksmų, tačiau stengsimės padėti išspręsti situaciją.

Neteisingas adresas

  • Pirkėjas yra atsakingas už teisingo pristatymo adreso pateikimą.

  • Jei siunta grąžinama dėl neteisingo ar nepilno adreso, pakartotinio siuntimo išlaidas padengia pirkėjas.

Pažeistos prekės

Jeigu gavote sugadintą prekę:

  • Susisiekite su mumis per 48 valandas nuo siuntos gavimo

  • Pridėkite aiškias pažeidimo nuotraukas

  • Rašykite el. paštu info@ikurejas.lt

Mes įvertinsime situaciją ir pasiūlysime tinkamą sprendimą (keitimą ar pinigų grąžinimą).

Susisiekite su mumis

Jeigu turite klausimų dėl Pristatymo (Siuntimo) politikos ar užsakymo, susisiekite su mumis el. paštu:
info@ikurejas.lt